Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си направим фарове тип ГТА 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • По добре ги свали ще ти е по удобно не е толкова страшно! Важното е да имаш търпение, инструмент помощник да ти придържа тук там и място да работиш спокойно! Нищо страшно няма не се притеснявай важното е да изчистиш хубаво пластмасата вътре във фара и да я пръснеш с няколко ръце спрей! Това е ако имаш проблем с болтовете на бронята ползвай вд40 и тва е!
    Алфа Ромео 156 1.9 JTD

    Comment


    • Тва ако свалиш стъклото без да сваляш фара направи снимки.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • Ето едно от моите произведения
        Attached Files
        sigpic

        Comment


        • Към колегата pilota що не пробваш да ги пръснеш не с черна а с червена боя аз смятам тази неделя това да пробвам да видим какво ще стане , ако не е хубаво ще ги пребоядисам пак в черно .Питам дали някой не е пробвал ?

          Comment


          • Ако искаш имам рефлектори мога да ти ги пратя да си ги пръснеш червени да не си развалиш твоите аз вече съм с фейслифт и не са ми нужни
            Attached Files
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от pilota Покажи съобщение
              Ето едно от моите произведения
              И все пак никой ли не опита да сложи лупа и на дългите. Ще стане много по-добре

              ---------- Post added at 18:24 ---------- Previous post was at 18:23 ----------

              Първоначално публикувано от pilota Покажи съобщение
              аз вече съм с фейслифт и не са ми нужни
              Браво. Супер е колата!
              Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
              Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
              Lancia Ypsilon '02

              Comment


              • Ето колега
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • Слагат се и светят много добре
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • Тук се вижда
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • Я направо кажи какви пари ще ми струва едни такива с 2 лупи във фара
                      Алфа Ромео 156 1.9 JTD

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
                        И все пак никой ли не опита да сложи лупа и на дългите. Ще стане много по-добре

                        ---------- Post added at 18:24 ---------- Previous post was at 18:23 ----------




                        За дългите, ако ще се слага ксенон ( а то неминуемо ще стане, след като си с лупа) е измислена биксеновова крушка или лупа. Ако искаш да видиш пътя напред за 1-2 секунди, "дългия" ксенон няма да запали и след няколко такива опита, ще изгориш или баласта или ламБата? Светкавица, също няма да имаш.
                        Last edited by GammaRay; d.m.y г., 09:42.
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                        Comment


                        • Защо се налага това китосване, какво става с фабричните настройки на фара, имам предвид ел. врътката за нагоре/надолу и другите донастройки дето са в самия фар нагоре/надолу и наляво/надясно?
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                            За дългите, ако ще се слага ксенон ( а то неминуемо ще стане, след като си с лупа) е измислена биксеновова крушка или лупа. Ако искаш да видиш пътя напред за 1-2 секунди, "дългия" ксенон няма да запали и след няколко такива опита, ще изгориш или баласта или ламБата? Светкавица, също няма да имаш.
                            здр колега извинявай че се намесвам но аз съм втора година със ксенон на дългите и нямам никакъв проблем нито с крушки нито с баласти вярно палят по бавно първия път но после ням ядове не се морят че се ползвзт и като светкавица а за светкавицата ти трябва за 1-2 секунди те си палят веднага и после намалят така че пак си върши работа
                            1,8 16v TS 144кс,1998г

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                              Защо се налага това китосване, какво става с фабричните настройки на фара, имам предвид ел. врътката за нагоре/надолу и другите донастройки дето са в самия фар нагоре/надолу и наляво/надясно?
                              Къде видя китосване.Два пъти съм правил фарове, вади се отражеталя пред рефлекторите, щкури се с водна шкурка и се пръска със боя.Не съм ползвал основи, пластификатори ит.н., направо пръскам със космос черен мат два пъти и това е.После събираш всичко и го лепиш със силикон.Рефлекторите не се свалят, така че настройките на фара не се губят, макар че втория път сменях рефлекторите и после настройките си ги направих на една стена.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                Къде видя китосване.Два пъти съм правил фарове, вади се отражеталя пред рефлекторите, щкури се с водна шкурка и се пръска със боя.Не съм ползвал основи, пластификатори ит.н., направо пръскам със космос черен мат два пъти и това е.После събираш всичко и го лепиш със силикон.Рефлекторите не се свалят, така че настройките на фара не се губят, макар че втория път сменях рефлекторите и после настройките си ги направих на една стена.
                                Защо си мисля, че под "китосване" колегата има предвид слагането на кит с лупи ...
                                Trans penis mihi est!

                                Comment

                                Working...
                                X